KKK
- Kas toodet on võimalik kohe poest osta?
- Kuidas tellida kaupa?
- Kuidas vormistada tellimust?
- Kuidas ma saan maksta?
- Kuidas maksta tellimuse eest, mis maksab rohkem kui 200 €, kui mul ei ole PIN-kalkulaatorit, ID-kaardilugejat või Mobiil-ID-d?
- Kuidas vormistada järelmaks?
- Kas ma saan maksta sularahas kullerile?
- Et saada tellimust et on vaja selle eest maksta?
- Kas võin tulla teie kontorisse ja lihtsalt osta kohapeal?
- Millal ma saan oma kauba kätte?
- Kas on võimalik saada kaup kiiremini?
- Maksin ära, kuid staatus on endiselt "Makse ootel"
- Kas võin tellida toote, kui on kirjas "laost lõppenud"?
- Kas on võimalik saada allahindlusi?
- Kus te asute?
- Kas toimetate kaupu väljaspoole Eestit?
- Mis maksevõimalused on maksmisel teistest riikidest?
- Kuidas esitada küsimusi?
- Kuidas saan müüa kaupu teie poes?
Kas toodet on võimalik kohe poest osta?
Igal tootelehel on märgitud, kas see on kohe Pets24.ee laos või on see tarnijalt tellimisel toode. Kui toode on Pets24.ee laos saadaval, võite kohapeale tulla ja selle osta.
Igal tootelehel on märgitud, kas see on kohe Pets24.ee laos või on see tarnijalt tellimisel toode. Kui toode on Pets24.ee laos saadaval, võite kohapeale tulla ja selle osta.
Soovitame siiski tellida veebipoest ja tasuda selle eest, sel juhul:
a) kaup broneeritakse automaatselt ja kindlasti saate selle kätte;
b) saate boonust, mida saate järgmisel tellimusel kasutada allahindluse saamiseks
NB! Kui tellimust pole vormistatud, võib juhtuda, et tulete poodi kuid kaupa enam pole, sest selle tellis teine klient e-poe kaudu.
1. Leidke soovitud kaup:
a) läbi otsingu
[pilt]
[pilt]
b) Läbi kataloogi - Tähelepanu – alati ei ole alati kaup õige kataloogi alla, kui te ei leia soovitud toodet, proovige otsingut
[pilt]
2. Pange kaup ostukorvi...
[pilt]
...või klikake "Osta" või "Vormista järelmaks"
[pilt]
3. Sisenege veebipoodi
[pilt]
Registreeruge sisestades oma e-post ning valikuliselt teised nõutud andmed.
Miks registreeruda:
- saate jälgida tellimuse olekut
- ostude ajalugu
- mugav ja kiire garantiiteenindus
[pilt]
või sisestage e-posti aadress ja vajutage "Ostke registreerumata" - ei soovita, sest garantiid on raskem vormistada ning te ei näe oma tellimuse olekut
Teie e-postile saadetakse arve.
[pilt]
4. Täitke lahtrid ja seejärel klõpsake "Makseviisi valikusse"
[pilt]
5. Valige makseviis
[pilt]
6. Nõustuge ostutingimustega ja klõpsake "Vormista tellimus“
[pilt]
7. Tellimus on loodud, võite maksta nternetipangas kasutades näidatud rekvisiite. Teie e-postie saadeti arve automaatselt.
[картинка]
Tellimuse eest saab tasuda:
- pangaülekandega kontole, mis näete pärast tellimuse vormistamist ja oma e-postis
- järelmaksuga, mis on vormistatud tellimuse tegemisel
- sularahaga Pets24.ee kontoris. Kui toote nimes ei ole märgitud "Kohe laos", siis võite tulla Pets24.ee kontorisse ja maksta sularahas, mille järel kaup tellitakse ära
NB! Kaardimakse võimalust Pets24.ee kontoris ei ole.
Kuidas maksta tellimuse eest, mis maksab rohkem kui 200 €, kui mul ei ole PIN-kalkulaatorit, ID-kaardilugejat või Mobiil-ID-d?
a) omanda PIN-kalkulaator, ID-kaardilugeja või Mobiil-ID. Seda on väga mugav kasutada.
b) teha pangaülekanne lähimast pangakontorist
c) tasu tellimuse eest osadena (lisagetäpsustavad märkused pangaülekanne selgitusse, mis makstakse osaliselt)
Kuidas vormistada järelmaks on üksikasjalikult kirjeldatud lõigus "Järelmaks":
Kas ma saan maksta sularahas kullerile?
Ei, see ei ole võimalik. Tooted tellitakse spetsiaalselt teile, selleks me vajame ettemaksu.
Jah, tellimuse eest on vaja tasuda, kaup telltiakse pärast makse laekumist.
Jah, kui toote nimes on kirjas "Kohe laos". Vormistage tellimus ära, et kaup ei oleks enne maha müüdud. Kontorisse tulles ärge unustage öelda tellimuse number.[pilt]
Tarneaeg on kirjas tootelehel. Arvestatakse tööpäevades.
[pilt]
On mõningaid tooteid, kus saame pakkuda kiiremat tarnimist, kuid sel juhul hind võib muutuda. Saatke oma küsimus [email protected].
Laekumisi kontrollitakse mitu korda päevas. Kui teie tellimus staatus on "maksmisel", aga selle eest oli tasutud juba eelmine päev, siis kirjutage [email protected].
Kui teie tellimus ületab 1000 € ja sisaldab rohkem kui 3 kaupa, siis palun vormistage tellimus ja kirjutage oma allahindluse soov e-kirjana aadressile [email protected].
Leiate meid kaardilt "Kontakti" lingi alt:
See on võimalik, saatke päring aadressile [email protected] lisades viite soovitud tootele.
- Pangaülekandega kontole:
Saaja: OX Eesti OÜIBAN: EE942200221027604268Pank: Swedbank, Estonia
SWIFT/BIC: HABAEE2X
- krediitkaardiga maksmine – peame aktiveerima seda tüüpi makse, selleks peame tagama, et teie olete krediitkaardi omanik. Et seda teha, palun saatke meile pilt, kus on:
- selgelt nähtav krediitkaardi number ja nimi peal (ainult esiküljel)
- teie pildiga dokument
Me vastame teie küsimustele:
- infotelefonil 601 92 00;
- e-kirja teel [email protected];
- läbi chati otse veebipoest.
Me räägime eesti, inglise ja vene keeles ning töötame tööpäevadel 10:00-18:00
Soovite müüa oma kaupa Pets24.ee e-poes? Palun kirjutage [email protected] võimalikult täpselt:
- Firma nimi ja lühike tutvustus
- Millist kaupa te pakute
- Kes teostab garantiid
- Millised on tarneajad
- Millised on teiepoolsed finantsilised tingimused